تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۲۹۱۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فجر سپاسی با شکست دادن استقلال ملاثانی اهواز می‌تواند همچنان مدعی باقی بماند 

  تیم فجر شهید سپاسی شیراز برای اینکه از قافله مدعیان در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های ایران عقب نماند راهی  ندارد جز اینکه از اهواز و در مقابل تیم استقلال ملاثانی با دست پر بازگردد و این تیم را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هشتم این رقابت ها روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در اهواز میهمان استقلال ملاثانی این شهر است و برای شاگردان مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر با توجه به جدول مسابقات از حساسیت خاصی برخوردار است.

تیم میزبان که در جدول رده بندی از حاشیه امنیت بر خوردار است بدون دغدغه در خانه به مصاف تیم فجر می رود و به نظر می رسد کار شیرازی ها در این بازی سخت خواهد شد.

فجری ها با توجه به نیازی که به سه امتیاز دارند از اهمیت این دیدار آگاه هستند و می توانند با ارایه یک بازی حساب شده به خواسته خود برسند و همچنان در کورس مدعیان باقی بمانند.

تعارفی که فجری ها پس فرستادند

تیم فجرهفته گذشته دریک بازی خانگی و حساس در حالیکه تا ثانیه های پایانی وقت بازی یک بر صفر از آریو اسلامشهرپیش بود،گل مساوی را دریافت کرد تا در روزی که تیم های خیبرخرم آباد و چادرملو یزد مقابل حریفانشان متوقف شده بودند فجری ها تعارف این ۲ تیم را پس فرستاد و این فرصت از دست رفت.

چهار تیم مدعی صعود به لیگ برتر همچون خیبر خرم آباد،‌ چادر ملو یزد، فجرشهید سپاسی و نفت مسجد سلیمان هفت بازی باقی مانده و حساس پیش رو دارند از این رو فجری ها هم که خوب بازی می کنند اما در برخی بازی ها غافلگیر شده اند و امتیاز از دست داده اند، باید قدر هفت بازی باقی مانده را بیشتربدانند و در پایان هم جشن صعود بگیرند.

فجر سپاسی با شکست دادن استقلال ملاثانی اهواز می‌تواند همچنان مدعی باقی بماند 

شهر راز میزبان مس کرمان

همچنین تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در این هفته یکشنبه دوم اردیبشهت ماه در ورزشگاه حافظیه میزبان مس کرمان است.

این ۲ تیم در جدول رده بندی در حاشیه امنیت قرار دارند و به نظر می رسد این بازی که حساسیتی ندارد دیدار خوبی از آب در آید.

تیم های مدعی کجا بازی دارند ؟

رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان یکشنبه (فردا) از سرگرفته خواهد شد و طی آن تیم های مدعی خیبر خرم آباد در خانه با دریای بابل که در خطر سقوط قرار دارد، بازی می کند،‌ چادر ملو یزد تیم دوم جدول هم میزبان نفت و گاز گچساران است که این تیم در حاشیه امنیت قرار داردٰ‌.

همچنین فجری ها تیم سوم جدول در اهواز میهمان استقلال ملاثی هستند و تیم نفت مسجد سلیمان هم که مدعی است به مصاف مس سونگون در تبریز می رود که این تیم در این فصل عملکرد خوبی داشته و هم اینک در جایگاه ششم جدول جای دارد برای همین هم کار مسجد سلیمانی ها در این هفته سخت خواهد بود.

به گزارش ایرنا، در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

هم اینک در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار